Te simți copleșit de cât de multe teme ai? Ai multe examene și evaluări? Puteți să empatizați atunci cu 75% dintre studenții din SUA care nu primesc cantitatea necesară de somn per noapte, care este de 8-10 ore (Fundația National Sleep).


Graficul care arată cât de mult dorm dormitorii americani pe noapte. Sursa: ink.niche.com

Din cauza acestor statistici, am întrebat 20 de studenți AISB HS despre obiceiurile lor de dormit, și valoarea medie a somnului pe care o au pe noapte a fost de 6,7 ore, ceea ce este destul de bun în comparație cu un studiu efectuat la o școală sud-coreeană care a constatat că studenții dorm în jur de 5,5 ore o noapte. Cu toate acestea, 6,7 ore sunt încă considerate insuficiente.

,,Există o serie de lucruri pe care ei [elevii] le pot face [pentru a-și gestiona programul de dormit]. Știm că drogurile și alcoolul vor întrerupe obiceiurile de somn bune, sau că boala mintală, anxietatea și stresul pot întrerupe și obiceiurile de somn sănătoase “, spune Oddny Bakke, unul dintre cei doi consilieri HS.

Ea adaugă că ar trebui să ,,încercăm să evităm lucrurile nesănătoase” și că ar trebui să obținem cantitatea potrivită de somn pentru a se ,,ridica și funcționa optim în școală”.
Nu vă mai temeți de lipsa de somn datorită examenelor și evaluărilor, deoarece vă arătăm acum cele mai importante 5 lucruri pe care le puteți face pentru a vă schimba programul de dormit într-un unul mai sănătos.

1. Fă-ți ceai din plante

Source: Livestrong.com

Dacă vă simțiți prea stresat să dormiți, continuați să preparați ceai din plante, de preferință ghimbir, mușețel sau lavandă, deoarece acestea sunt cunoscute pentru a ajuta la combaterea lipsei de somn. Ele funcționează excelent atât pentru copii, cât și pentru adulți, unii studenți chiar sunt convinși că funcționează! Lavanda are un punct bonus, fiind de asemenea excelentă pentru vindecarea oricăror dureri pe care le-ați putea avea, febre sau chiar boala. Dacă se întâmplă să prindeți o răceală din cauza stresului și a lipsei de somn, aruncați o privire la cele 3 metode pe care le puteți folosi.

2. Citește

Source: tempur.com

Acum, acesta este un sfat vechi, dar într-adevăr vă ajută să vă obosiți ochii și astfel vă încurajează să dormiți. Este o rutină foarte relaxantă dacă continuați să faceți asta în fiecare noapte, și studiile au arătat că acest lucru reduce nivelurile de stres și vă ajută să deveniți o persoană mult mai creativă, deoarece vă ajută să priviți lucruri din diferite perspective.

Așadar, dacă aveți o carte în jur, așteptând să fie deschisă și citită, încercați acest sfat pentru cel puțin 10 minute și a vedeși dacă vă place. Dacă nu deschideți o carte groasă și greoaie, încercați Kindles. Ele sunt un dispozitiv compact care păstrează sute de volume de cărți într-un singur loc, iar paginile sale iluminate nu sunt o povară pentru ochi. Vedeți cele 5i cărți ale lui Maya T., pentru a vă da câteva idei despre ce să citiți.

3. Încercați aplicații de meditație

Relax Melodies

Android: gratuit
iOS: gratuit

“Această aplicație este concepută pentru a vă ajuta, alături de comunitatea lor de 35 de milioane de alți utilizatori, să vă luați la revedere de la insomnie și să obțineți o noapte plină de somn”, spune    MedicalNewsToday.com. Alegeți sunetele preferate, variind de la sunetele naturii, până la instrumente muzicale relaxante. Apoi, puteți crea propriile amestecuri și apăsați pe redare ori de câte ori nu vă puteți relaxa.

Recolor

Android: gratuit

iOS: gratuit

Această aplicație se află pe partea mai artistică a relaxării. Puteți să alegeți o imagine și să o vopsiți oricum doriți, să folosiți culorile pe care le doriți, fără limite. Recolor oferă utilizatorilor lor peste 1.000 de imagini pentru a vă ajuta să vă odihniți mintea și să vă trimiteți într-o stare meditativă și calmă. Imaginile noi apar zilnic, deci nu trebuie să vă faceți griji cu privire la pictarea aceleiași imagini mereu.

Sleep Cycle

Android: gratuit

iOS: gratuit

Sleep Cycle urmărește și analizează modelul de dormit l vostru. De asemenea, acest lucru vă poate compensa alarma. Odată ce ați ales ce oră doriți să vă treziți și cât de multă somn doriți să obțineți, această aplicație vă va trezi ușor pentru a vă asigura că vă treziți simțindu-vă odihniți.

4. Lucrați

Source: quora.com

Dacă vă aflați în imposibilitatea de a dormi și de a vă gândi la altceva decât la misiunile și examenele dvs, lucrați la ceea ce vă stresează. Știți că stresul nu va dispărea în curând (dacă nici unul dintre aceste sfaturi nu funcționează), așa că încercați să vă gândiți la sarcina dvs. cea mai puțin favorită, care este de obicei cea mai stresantă. Știind că sarcina este terminată sau doar faptul că ați lucrat la ea vă va ajuta să dormiți mult mai ușor. Dar nu uitați, nu petreceți toată noaptea pe ea!

5. Organizați-va timpul cu înțelepciune

Sursa: Pinterest.com

Acest lucru este de departe unul dintre sfaturile pe care majoritatea studenților spun că funcționează. Nu vă va face să vă simțiți vinovați pentru că nu ați terminat temele, pentru că v-ați urmat propriul program.

Aflați mai multe despre gestionarea și organizarea sarcinilor pe ,,5 modalități de a simplifica managementul sarcinilor” lui Kevin K.

Cum functioneaza:
Dacă știți că ați terminat școala la ora 3, gândiți-vă la rutina obișnuită. Indiferent dacă durează 30 de minute pentru a ajunge acasă și 20 de minute pentru a mânca, asigurați-vă că luați în considerare acest lucru atunci când împărțiți timpul. Dacă nu puteți lucra imediat după școală, asigurați-vă că aveți o pauză de o oră și apoi alegeți ce doriți să lucrați. Această metodă vizează numai alegerile dvs. personale și capacitatea dvs. de a vă concentra pe o zi lungă de școală.

Cei mai mulți studenți se simt prea ocupați să doarmă datorită sarcinilor neterminate, deci acest sfat vă va ajuta să le terminați în timp.

Dacă doriți să fiți mai organizat și să urmați acest sfat, aici este un link către câteva tabele printabile pentru a vă organiza timpul.

Dacă urmați aceste sfaturi și aplicați-le la examenul de studiu și la viața de zi cu zi, veți fi în drum spre o viață organizată, sănătoasă, relaxată și plină de somn!